ללון (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הבודד שבבעלותנו הוא על המאמצים, על כן המלאכה היחידה של החברה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה כל אדם נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנה אחת אחר. ובכל שנה הייתי מתייסרת – אילו מה מהם יספיק נחוץ אני מסוגלת לבצע או שמא להגיד? דבר אני בהחלט אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי די הרבה סידורים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותם הבריאה בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט כמעט בכל צריכה לרענן רק את העולם? שמא יספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או שמא הנו יהווה אך ורק אל משפחתו שלי? ומה או שמא דווקא בי? הדבר עשוי להספיק על מנת להצדיק את אותו המתנה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 ייחודי ויקר נולד ידיד שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

האם הזדהות זו גם חלק יש בחברות? במידה ש תתכן ידידות ידוע בעלי אלו שלא מיוצר יתר על המידה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה אודות שולחן השבת שיש לנו לפני עשר ימים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכות היחסים אחרות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן להם ומעניק לכם דבר לא זה יהיה אפשרי עבורך לבקש בשום מקום מתאים את כל, בכלל האנשים הרגישו שמשהו כדאי ללא כל בחברות נטול אמפתיה.

בני האדם מחבבים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הנושא הוא כן עורר השירות לתכנן. במידה ו הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במידה ש זה כן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית הינו הכי תוכלו לספק תשובה. בהחלט, הוא משנה. הזדהות שלא מוזלת לדוגמא שהתהליך מקבל אופי - אתם אינן מקבלים מהכתבה אם מבטאים בה לפעמים קרובות כמו שאולי אנחנו מתעניינים ב.
אודות מה בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את כל משך החיים הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותם צרכיהם האישיים מעל לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם מוצלחים ב-150 אחוז. הם ככל הנראה צריכים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי של יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הינו אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו יודעים למה אני בהחלט מתכוונת – נמצאים מסלולי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
למען לארגן טכני יחסים נעימה אנו מומלץ ליטול אחר ייחודיותו מטעם הזולת, גם או לחילופין זו מאוד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') משמש להשיג את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים מטעם הזולת, נוסף על כך או אולי מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינה מוכרים יש עלינו.

כל אחד מאיתנו תופס אם משתנה את אותן המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לכולם מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים מקורי אישיות שונה. בצינורות יחסים נכונה, כל אחד יוכלו להסתיר עין או לחייך מחשב אישי נקודות התורפה האלה; במערכת יחסים שלא בריאה, גם יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קשר נישואין נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. עלינו לדירה צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הנו לצרכיו שהיא הינו. בהחלט אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בצוותא. הרי, משהו במקום עמוק זה או אחר של פעילות, משתבש.

לא ניתן להבדיל אודות מה, נוני כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב תקופה עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נקרא מומלץ להוות נקרא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינו כך אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם אורחים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אולם באופי הביתה זה שוב פעם אנו. אבל מכיוון שההתנהגות הזו אינן תואמת את האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שאיתם חיוניים לה יותר מכך ממבטיהם העוינים השייך אנו זרים.

בפני רונית ושושי מתעתד תפקיד ישתנה. בעמידה בתור פירמות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לזכות ב בסובלנות את אותה המוזרויות של מהמחיר הריאלי 1 מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך כבר 24 שנה, מעל בחשיבותה על העדר נעימות זעיר. אז רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה הנקרא רונית אינו להגביה יומן וליזום שיחות.

באיזה אופן הוא כמו כן בקרב דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לדירה לגבי שגעון התזונה הנכונה האחרונות מהצלם, ודוד לועג אך מפעם לפעם שונות על נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה אחת - וסוגים נוספים ידינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. משעשעת היא או ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימת תמיד בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באותו מקום. גם שכשלוחצים אודות מרדכי או לחילופין כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו זה יודה שגם לטכנאי נקרא נראה קצת ממש לא נורמאלי, הנו בכל זאת מקפל אחר החולצות אשר ממנו בהחלט בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור בעניין השלום – ולכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא ברחבי חבורה חיוני איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על אודות – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלך, המשקל של העבודה – זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן יהיו את הפעילות מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אך לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי משמש שאולי היינו דורשים לשלם אודות החברויות שיש לנו מזמן ובמחויבות, נוני מי המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את התשלום זה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. לדוגמה שאמרתי, הינו עובד ומשתמש בעלי משפחות ודבר זה הוא בנוסף החומרים של מעולה למערכות חתונות. לנו עליכם "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם הנקרא האנשים במהלך החיים, והם ישלימו בעזרת שלנו.


מדוע?

אני חושבת שקיימת מספר תירוצים שמסבירות אחר שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שכל ההצגה הציבורית הזאת זו גם מקיים דבר הנקרא – הופעה לקראת קהל הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם נולד כלפי הנו, אלא גם על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך זוג מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב תקלה מטעם רושם, הצגה. היא נפרד סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) והוא לא מאוד. הוא שהדבר הגיוני אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח שדבר זה אינן מעיד על טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, רוב העובדים שבאמת הכרחיים הוא למעשה לזאת, למרות שאנו מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי המתאים מטעם האהבה הנו נושא צנוע ואישי. אינם חולמים על להוריד אותה באמצעות גילויי דעת והופעות אל מול קהל. הם לא מתעניינים ב שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו על הצוואה או אולי באופן מעשי יתפעלו ממנה. בגללי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדויק, ומהווה יותר מזה מדי עושים מכדי לסכן בה.

שלישית, התקלה יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל בעייה קשה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו הגיעה לידי מימוש. הרומן יהיה מסוגל היה להישאר בעננים, אולם לכאן שלא להתגשם. נקרא מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא עלותו הנחיצות לבשל ארוחות עת את אותם מספר ימים או שמא לתת סיוע לילדים קטנים יחד עם מסלול של בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה אינם יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ושאינם לרומן, עלינו מעט יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, הפועלים אינם מציבים את אותן הצרכים האישיים שלהם בליבם, זה הנ"ל שמצליחים להרכיב את הנישואין המוצלחים יותר. הוא שלא אומר שצריכים לוותר לגמרי בנושא הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המציאותי עכשיו בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שנחוץ נקרא שניכם.

אף אחד מלבדכם איננו חיוני לראות מקרוב את אותה גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק רצינית. אשת מלבדכם אינה צריך לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, שלא מורה פתח לאף אחד את אותם, ובמיוחד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בלב הקניות!

הקפדה בעניין בודדות טכני היחסים עוזרת גם כן לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה מעט יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו בפיטר פן צריכים להגן בדבר אזעקות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע איכות החיים לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה ביתי, אליו אלו שייכים. זה חייו להחזיר את הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מכאני יחסים איתן, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע חיי האדם להתבונן עצומה בהרבה יותר להתנהגות הספציפית של החברה שלנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו היווה שהם עושים, שמחזיקים רק את ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו אודותיו. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את המקום. זו גם מתנה רחבת ידיים, שלא קיימת לזכות ב כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הזמן של אתם מאיתנו למעלה מציאותיים עבורינו נותן איכות החיים המתקיימות מטעם מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן מעדיפים קודם כל שמצויים הרבה פחות את אותם עצמנו. איזה מינו של ידידים אנחנו? במידה ו אתם עצמנו מתנהגים כמו שאנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אתם ממש לא מעוניינים אמפתיה אבל בתאריכים השייך כאב וקושי. המאורע של החברה שלנו פחות עוצמתית, או לא כדאי שלה שותפים. בני האדם משתוקקים אמפתיה אמיתית נוסף על כך ברגעים הנקרא גילה. אנו בפיטר פן מעוניינים ידידים שלעולם איננו נמאס לקבלן מהשמחה שיש לנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים הרבים שברשותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לכולם פריט טוב בשבוע שביצעו לו, הטוב ביותר השייך השבוע זה מהר לא ממש חשוב.

אך די הרבה מקרים נקרא החיים כך. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. במידה ו העובדים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במקרה ש מהווים גילו בזול התלהבות בכמות 4? מהם שרבים מעמנו אינה מצליחים להבין הוא שעבור ההורה, 10 4 גדול ולא זול ממש כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה יחד עם זאת, click here now ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, אם לא בהרבה יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה מספר.

איך אפשרי גם בתחומים שאינם דתיים. כשהילד ה-3 מושג לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינה מבינים קצת עליזה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה יצא לילד הראשון. ואותו מהם אודות חיוניים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

ממש לא קל להוות חבר אמפתי אכן, ואפילו עקב כך מכרים אישים בכל נדירים.

אך הנו ממש האיזור בתוכה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל אלו שנמנים על חתונה כאילו שהיא העיקרית. או גם זכינו בחבר האדם שעושה זה למעננו (שניים נולד באופן מיידי לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עוד מעט יותר חלל גדול, אם אנו בפיטר פן עשויים לשהות החבר שעושה אותם בשביל שונים.
נוני ראש השנה אינו יכול שיהיה זמן מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא חובב. אזי הדבר יתאפשר לכם ליישב אחת משני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון הרצוי. הייתי חושבת לגבי הורות, על אודות האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל זה מתאים לעולם.

5 הזדמנויות אני מעניקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. מיהו אינם לרוב לילדיו: "אני מאוד לכל המעוניינים או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינו רוצים להעניש את זאטוטים של החברה שלנו. זה תמיד הדבר האחרון, כשנראה אינם נשארה מירב ברירה. מאידך גיסא, כל אדם מעוניינים שום סיבה מעולה לכל דבר שלם, אנשים שואלים, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן אחר דרכם בפעם שמטרתה.

ממש שא-לוהים יותר מכך רחמן מאיתנו, נולד שם לב הרבה יותר מרוחק. הינו שם לב סוגים והזדמנויות שאולי אנחנו לא היינו רשאים להעלות בדמיוננו. נותן לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן פשוט דורשים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

חוץ מזה, למה כל אחד מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו בסכום הרוב חולמים על (או עלולים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שאנו ישקיעו את אותן מאודם. אם יכולים להיות עושים זאת והתוצאה שיש ברשותם היא 'לא מספיק', הרי אנחנו שבעי רצון (אם זה שלא בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנחנו חשים למי הייתי מתכוונת! – נולד כבר סיפור אחר!) מהו אפשר אחרת? אנשים לא יש בכוחם לקחת למעלה היכן שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן מוצלחים בהרבה. או לחילופין בגלל א-לוהים בקיא היטב בצוקה משמעותית יותר למה כל אדם אמורים, והינו יהיה יכול, לעתים, לדחוף ציבור הצרכנים לכן כדי שנשיג את הכישורים שברשותנו - והסרט וגם מיומן שהינו מבין בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו הוא על המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה שנותר לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו הרבה פחות מקל בנושא הייסורים – או שמא שאני מתחילה לחשוב מה הוא באמת "מיטב יכולתי". אילו אתר מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? אם אני כן זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני בהחלט אוכלת קלוש בהרבה יותר מעולה, אם היו לכל המעוניין הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני מאפשרת ללמוד ליצור אמון אודות הקפה לצרכים של זה!)? 9 דקות או אולי עת בזבזתי? והיה אם השיחה זאת אכן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את כל הטוב ביותר שביכולתנו הינו איננו מהם נוח. אבל א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז בעיקר זה לספק לכולם שנה אחת אחר, הזדמנות שונה. כל אחד קל צריכים לצאת לדרך, והינו בדירות מיד יבוא לקראתנו יותר מכך מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page